Communicatie & PR
In een wereld die stilstond heeft festival KUUB de beweging ingezet. Van 5 mei t/m 12 juni raasde KUUB samen met amateurkunstenaars als creatieve wervelwind door Alkmaar en omgeving. Dit jaar draaide KUUB helemaal om de thematiek ‘beweging’ en bestond uit een Creatieve Bootcamp, een Kunst Estafette en een festivaldag. Het programma was een combinatie van online en offline elementen. Op deze hybride manier kon KUUB iedereen een coronaproof ervaring bieden vol met kunst en creatie.
Tijdens KUUB was ik verantwoordelijk voor alles omtrent de communicatie en marketing van het festival. Zo verzorgde ik de social media, onderhield ik de website met tekst en beeld, schreef ik verschillende perskits, zorgde ik voor offline communicatie uitingen, was ik verantwoordelijk voor de werving van deelnemers, maar ook voor de werving van publiek. Aangezien het nog onzeker was of er ook een fysieke editie kon plaatsvinden, heb ik een team samengesteld met jonge, talentvolle videografen. Zij hebben de Creatieve Bootcamp en de Kunst Estafette vastgelegd met als resultaat vier mooie eindfilms. Uiteindelijk hebben we de films kunnen tentoonstellen langs een vaarroute door Alkmaar. Benieuwd naar deze films en ander beeldmateriaal van KUUB? Check het Youtube kanaal en de socials.
Stuur me een berichtje voor meer informatie over de mogelijkheden